divendres, 7 de desembre del 2012

Què m'agradaria trobar en el meu futur centre escolar


El que considero fonamental per a poder portar endavant qualsevol projecte, sigui en relació a les TIC a l’entorn escolar o no, es que hi hagi un vertader equip docent. Vull dir que no basta amb un conjunt de persones que treballin al mateix centre, si no que aquestes han de treballar plegades i de forma conjunta si volen formar un equip. Han de tenir uns objectius clars, han d’arribar a acords comuns i creure amb el projecte que volen dur a terme. S’han de sentir motivats i amb moltes ganes de treballar plegats.

Pot semblar a primera vista que no té tanta importància com en realitat en té, la unió fa la força i treballar de manera conjunta és la millor manera d’assolir els objectius i reptes que ens hem marcat. De res serveix que hi hagi un parell de persones que facin molta feina si ho fan de manera aïllada.

Per aquest motiu considero que és molt important entrar a formar part d’un equip amb uns objectius comuns i que faci feina de manera plegada. Sé que això no és gens fàcil i que hi ha que treballar molt per a poder-ho aconseguir, però la meva il·lusió és aquesta, trobar un ambient sa de feina, on hi hagi companyerisme, col·laboració, il·lusió, etc. Jo per la meva part em comprometo a fer feina per integrar-me en ell i ser un membre actiu.

Pel que fa a l’ús de les TIC no les hem de deixar a un costat i fonamentar tota la feina en elles, han de formar part de la nostra feina i fer-ne un ús adequat d’elles. No deixar de conèixer els nous avanços i estar alerta de com ens poden beneficiar en el nostre dia a dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada