divendres, 21 de desembre del 2012

darrera entrada de l'any!


Aquesta ha estat una setmana molt intensa, primer perquè he tornat a reincorporar-me a les meves rutines diàries i hem començat a fer feina en el projecte grupal de l’assignatura, ja hem creat el conte i començat amb el disseny de les activitats.
Però potser el plat fort de la setmana ha estat l’examen de la segona part de l’assignatura. Aquesta vegada no he pogut preparar-me, i no per falta de temps si no, perquè m’ha resultat molt difícil concentrar-me en la lectura dels temes. L’examen no m’ha semblat difícil i tot i que he fet esforços en resistir a contestar les preguntes que no tenia per segures, al final les he contestades.... així que ara no sé com haurà estat el resultat final, em toca esperar.....

Ara tinc per davant dues setmanes de descans universitari que penso aprofitar al màxim.

Bon Nadal!!

Creative Commons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada