divendres, 26 d’octubre del 2012

Composició de so


D’un temps a aquesta banda tinc un sentiment de desconcert que no havia tingut mai fins a dia d’avui. No sé ben bé que em passa, però cada vegada que llegeixo les noticies d’actualitat del nostre País i del Món en general em venen al cap les cançons de la meva infantesa, aquelles que escoltaven els pares i a mi m’agradaven tant a força d’escoltar-les una i una altra vegada, tot i que vaig tardar molts anys en assabentar-me del seu significat.

Avui més de trenta any després torno a recuperar-les, els temps foscos i grisos amenaça’n amb tornar………, però una altra vegada més els combatrem i en sortirem vencedors.

L’estaca de Lluís Llach n’és una d’aquelles melodies de la meva infantesa i potser una de les que més sentiments em desperten, no tan sols a mi, s’ha traduït a multitud d’idiomes i molts països l’han adoptat com a un símbol de lluita per la  llibertat.

Sento terriblement mesclar al mestre amb la veu de l’actual Ministre d’Educació però penso que potser és una bona manera de contestar a algunes de les seves darreres intervencions, el que no tinc clar és si ho entendria.....




Amb l’ajuda del programa Audacity he creat una composició d’unes desafortunades paraules  i la cançó de L’estaca de Lluís Llach. No és de gran qualitat però la veritat és que he aconseguit passar una bona estona i he aprofundit una mica més en el maneig del programa.

Aquí deixo el resultat:

Ir a descargar

Avís important: en cap moment és la meva intenció buscar polèmica o fer burla amb aquest treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada