dimecres, 10 d’octubre del 2012

Foto de grup

Avui ha estat el meu primer dia a classe i la veritat és que no he estat mica encertada. Potser he pagat les conseqüències d’una llarga setmana i m’he quedat en blanc a l’hora de manejar el programa Gimp. Així que m’ha tocat construir una “fotografia de grup” a casa i la veritat és que ha sortit tot rodat, ha set com cosir i cantar..... la veritat és que no en sé de cosir i menys de cantar!!! Jejeje. 

Aquest és el resultat:

Components de la foto: Natalia, Nuria, Pilar i Lucía

La base és una fotografia de la casa de Micky Mouse i he caracteritzat alguns dels personatges amb les fotografies de las components del meu grup: na Nati, na Nuri, na Pili i jo mateixa. Com que la foto m’ha resultat molt “senzilla” l’he atiborrat d’elements externs per fer-la encara més embafadora. La veritat és que he passat una estona divertida i he aconseguit relaxar-me. Segur que la propera vegada tot surt millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada